اگر برای شما سوال است که طیف رنگی چوب راش چه می‌تواند باشد این مقاله مختص شماست.

زمانی که ما در رویال‌راش شروع به فرآیند فروش فینگرجوینت و الوار راش کردیم، بیشترین دلیلی که مشتریان ما الوارهای راش درجه یک را از بین محصولات رویال‌راش برای خرید انتخاب نمی‌کردند عدم آشنایی آن‌ها با امکان ایجاد رنگ‌های مختلف بر روی محصول بود. بنابراین با همکاری شرکت‌های رنگِ چوب مثل مونوکوت و اوزمو طیف رنگی زیر را برای همراهان‌مان آماده کردیم. اما هدف ما این بود که مشتریان ما بتوانند با آگاهی از امکانات رنگی که فینگرجوینت راش و الوار راش در اختیارشان قرار می‌دهد، محصول خود را خریداری کنند.

رنگ‌های چوب دو دسته هستند:

1.رنگهای پوششی و اصطلاحا کاورکننده: یک لایه رنگ کاملا تمام سطح چوب را می‌پوشاند بطوری که بافت، گره و موج چوب مشخص نیست.

2.رنگهای موج نما: این نوع از رنگها سطح چوب را تغییر رنگ می‌دهد ولی موج، گره و بافت چوب قابل رویت می‌باشد.

رایج‌ترین رنگهای چوب عبارتند از: سیلر، کیلر، نیم پلی‌استر، تمام پلی‌استر، رنگهای پلی یورتان، رنگ‌های فوری و روغنی خودرویی، رنگ های روغنی عمومی، رنگهای پایه آب (آکریلیک) چوب، جوهر رنگ و روغن های گیاهی و غیره میباشند.

 

در لیست زیر شما شاهد طیف رنگی رنگ‌های طبیعی تا فانتزی چوب‌های راش هستید. که می‌توانید پالت‌های رنگی از چوب را ببینید؛ و طرح‌های رنگی را مرور کنید تا از رنگ‌های موجود برای ساخت محصولات شگفت‌انگیز چوبی الهام بگیرید و ترکیب رنگی مناسب را برای طرح‌های خود انتخاب کنید.

 

طیف رنگی از رنگ‌های طبیعی روی فینگرجوینت راش

رنگ کردن چوب یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد تغییر در ظاهر چوب و بالابردن کیفیت و ماندگاری آن است. در خرید رنگ چوب باید اصولی رعایت شود تا بتوان بهترین رنگ را بر اساس کاربرد محصول‌ تهیه کرد.

 


 

طیف رنگ‌های فانتزی بر روی فینگرجوینت‌های راش

رنگ‌های فانتزی سلیقه همه نیست و همه از این نوع طیف استقبال نمی‌کنند. بهتر است با دانلود کاتالوگ رنگ و نشان دادن آن به مشتری انتخاب رنگ را به او بسپارید و سپس نسبت به خرید چوب و رنگ مربوطه اقدام کنید. رنگ‌های فانتزی برای ظروف کاربرد دارند که به زیبایی و جلوه آن کمک می‌کنند. طیف رنگ فانتزی بسیار گسترده است اما ما با توجه به سلیقه مشتریان‌مان گلچینی از بهترین رنگها را کنار هم گذاشتیم تا انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم.

 


طیف رنگ‌های طبیعی بر روی سمپل‌های الوار راش

رنگ های طبیعی همانند روغن‌های مختص چوب عمل می‌کنند و در واقع نمایش مناسبی از چوب و بافت آن را به بیننده هدیه می‌دهد. برخی به دنبال طرحهای ساده و زیبا برای کارهای چوبی‌شان هستند و اصطلاحا مینیمالیست کار می‌کنند. که برای این دسته از افراد رنگ طبیعی و نزدیک به رنگ چوب بهترین انتخاب برای آنهاست. به رنگ‌های طبیعی رنگ‌های موج نما نیز گفته می‌شود چون بافت طبیعی چوب را دست نخورده به نمایش می گذارد.

 

 


جهت مشاهده و دانلود کاتالوگ طیف رنگی چوب راش اینجا کلیک کنید.

 


مقالات و صفحات پیشنهادی:


رنگ‌های چوب

گاهی اتفاق می‌افتد که شما می‌خواهید در کارگاه نجاری‌تان یک محصول چوبی بسازید و اما رنگ چوب مصرفی‌تان با کاربرد موردنظرتان هم‌خوانی ندارد. راهکار چیست؟ بهتر است بدانید با پیشرفت علم و صنعت نجاری، رفته رفته رنگ‌های مناسب چوب به وجود آمدند تا به کمک نجاران و صنعت‌گران بیایند. برای استفاده از رنگ چوب بهتر است قبل از رنگ‌آمیزی تمامی چوب را سنباده بزنید. این کار به تثبیت رنگ بر روی چوب شما کمک به سزایی می‌کند و با کمک روغن‌های مخصوص چوب جلای بهتری به خروجی نهایی شما می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

03538414348 – 09332244348