چرا باید از ما خرید کنید

  • تنها واردکننده ساسنا آنگارا
  • امکان تامین سفارشی مصرف شما
  • چوب‌های بخارپزشده و خشک‌کن‌ رفته صنعتی
  • کیفیت و گریدهای چوب طبق استاندارد اروپا
  • معرفی چوب روسی ساسنا برند ریتون | RHYTON

    آشنایی با انواع چوب روسی رایج در ایران  
    • چوب نراد از نمونه‌های درخت کاج محسوب می‌شود و با داشتن برگ‌های سوزنی شکل و همیشه سبز جزء چوب‌های نرم به حساب می‌آید. این چوب بسیار سبک بوده و در مصارف گوناگونی چون ساخت کف‌پوش، دیوارپوش، مبلمان‌سازی، کاغذسازی و … مورد استفاده قرار می‌گیر. همچنین به دلیل سبکی این چوب در ساخت دکورهای سقفی استفاده می‌شود.
    • ساسنا از جمله‌ی کاج‌هایی است که با توجه به نرمی، سبکی و مقرون به صرفه بودن در بسیاری از مصنوعات چوبی از جمله الیاف‌سازی، ام دی اف، نئوپان و تخته سه‌لا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    • یولکا یا همان نوئل نیز از درختان سوزنی برگ‌ همیشه سبز است. این چوب بسیار روشن، نرم و دارای بافت درشتی است و با وجود نرم بودن بافت محکمی دارد. از این چوب برای ساخت مصالح چوبی ساختمانی، انواع دکوراسیون داخلی و … استفاده می‌شود.
    1. مقاومت مکانیکی و استحکام بالا به دلیل داشتن ساختار سخت، ریزدانه و بافت متراکم‌تر نسبت به سایر گونه‌های کاج
    2. ترک نخوردن و عدم تغییر شکل هنگام خشک شدن
    3. سهولت در پردازش
    4. مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
    5. مقاوم در برابر پوسیدگی
    6. خاصیت ضد باکتریایی به دلیل تعداد زیاد فیتونسیدها(موادی که می‌توانند باکتری‌ها‌ و میکروب‌ها‌ را از بین ببرند)
    7. هدایت حرارتی پایینی
    8. ثبات رنگ که با گذشت سال‌ها تغییر نمی‌کند.
  • در درجه بندی این گونه چوب سه گرید اصلی وجود دارد.
    ۱- گرید یک : بسیار خوش نقش و کم گره می‌باشد و در صورت وجود گره، آن گره زنده می‌باشد.
    خرید ساسنا آنگارا

    ۲- گرید دو: دارای گره‌های مرده کوچک می‌باشد.
    ساسنا آنگارا گرید دو

    ۳- گرید سوم: دارای گره‌ها‌ی مرده و سوخته بزرگی می‌باشد.
    ساسنا آنگارا گرید سه
  • این چوب توسط تولیدکنندگان مبلمان و مصالح ساختمانی از جمله ترموود استفاده می‌شود. واقعیت این است که استفاده از این چوب با توجه به طرح و نقوشی که دارد ظاهر منحصر به فرد ایجاد می‌کند.
    1. تراکم یکی از مهمترین خواص برای چوب می‌باشد. هرچه چوب متراکم تر باشد، محصولات ساخته شده از آن محکم تر و بادوام تر خواهند بود. شکاف بین حلقه های رشد سالانه روی برش آنگارا ساسنا بیش از 2 میلی متر نیست و این در حالی است که برای گونه‌های دیگری که در سایر مناطق رشد می‌کنند، این رقم 5تا6 میلی متر می‌باشد. در نتیجه چوب آنگارا ساسنا نسبت به سایر ساسناهای موجود متراکم‌تر بوده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.
     
    1. عمده چوب‌ها‌ی وارداتی ساسنا در ایران سورت درجه ۲ یا ۳ می‌باشد و طبق گفته مصرف کنندگان این چوب‌ها، ۲۰ تا ۳۰ درصد چوب خریداری شده پرت می‌شود که با توجه به قیمت خرید چوب، خریدارن همواره مترمکعبی ۲ تا ۴ میلیون متضرر می‌شوند.در حالی است که چوب های آنگارا ساسنا برند ریتون سورت درجه ۱ می‌باشد و این بدان معنی است که شما می‌توانید از ۱۰۰ درصد خرید خود استفاده کنید.
     
    1. چوب آنگارا ساسنا نیازی به رنگ و لاک ندارد.کافی است آن را خوب سمباده بزنید و صیقل دهید تا قابل استفاده شود.
  • این گونه در جنوب شرقی سیبری و در حوضه آبریز رودهای آنگارا‌ رشد می‌کند که فاصله تقریبا ۷ هزار کیلومتری تا بندر آستارا خان(مهم ترین بندر روسیه جهت بارگیری و ارسال چوب به ایران) دارد. فاصله زیاد زیستگاه این چوب تا بندر آستاراخان باعث افزایش هزینه‌های بارگیری و ارسال تا بندر می شود که به همین دلیل واردات این گونه تاکنون مورد توجه تاجران ایرانی قرار نگرفته است و تمامی‌ تولیدات این گونه به کشورهای ثروتمند اروپا از جمله ایتالیا، آلمان صارد می‌گردد.

رویال‌راش | واردکننده مستقیم چوب راش، چوب روسی و فینگرجوینت

تلاش ما واردات و تامین باکیفیت‌ترین متریال چوبی با استاندارهای جهانیست، برای شروع خلق عاشقانه محصولات شما...