صندلی چوبی رنگی و پر کاربرد

  • توییتر
  • فیس‌بوک
  • تلگرام
  • واتساپ
  • لینکدین
  • پست الکترونیکی

همه ما دوست داریم با خرید وسایل زیبا و متفاوت، ظاهر محیط منزل خود را دوست‌داشتنی‌تر کنیم. دوست داریم از محیط زندگیمان بیشترین لذت را ببریم. دکور، مبلمان، کفپوش، تزیینات، انتخاب رنگ برای وسایل داخل خانه، همه و همه در زیبایی ظاهر منزل‌مان تاثیرگذار است. به نوعی انتخاب‌هایی که ما برای خانه و محیط آن داریم نشان‌دهنده‌ی سلیقه و هنر ماست. در این مقاله صندلی چوبی رنگی و پرکاربرد که می‌توانند در زیبایی ظاهر خانه‌هایمان تاثیرگذار باشند را به شما معرفی می‌کنیم.

EGADI

طراح و تولیدکننده‌ی این سبک صندلی چوبی آن‌ها را EGADI نامیده است. این نام‌گذاری الهام گرفته از نام مجمع‌الجزایر Egadi است که در کشور ایتالیا قرار دارد. این مجمع‌الجزیره شامل سه جزیره مجزا می‌باشد که خیلی به هم شبیه هستند. طراح این صندلی‌ها با یک اصل و قاعده‌ی ثابت سه صندلی را به سبک‌های مختلف طراحی کرده است. این امر باعث شده تا این صندلی‌ها خیلی کاربردی باشند.

 

صندلی چوبی سبز رنگ از نمای بالا

 

صندلی‌های چوبی با پس زمینه نارنجی

 

مبل چوبی پایه چوبی طلایی

ساختار اصلی صندلی چوبی EGADI به گونه‌ای است که آن‌ها را بسیار سبک و مقاوم کرده است. قطعا استفاده از چوب طبیعی هم‌چون چوب راش، چوب بلوط و چوب گردو باعث زیبایی بیشتر و منحصربه‌فرد بودن این صندلی‌ها شده است. علاوه‌بر این‌ها، پارچه‌هایی با تنوع جنسی و رنگی بالا، که در عین حال بسیار مرغوب و باکیفیت هستند روکش این صندلی‌ها را تشکیل می‌دهند.

 

مبلمان چوبی

 

صندلی‌های چوبی - میز چوبی

طراحی این صندلی چوبی به گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را در داخل یا بیرون از خانه استفاده کرد و از نشستن روی آن‌ها لذت برد.
ویژگی متفاوت این صندلی‌‌ها این است که در سه طرح مختلف ساخته شده‌اند. بنابراین می‌توان مناسب با محیط منزل از آن‌ها در سبک‌های مدرن، معاصر و یا کلاسیک استفاده کرد. پس منزل شما با هر سبک و سلیقه‌ای که تزیین شده باشد، این سبک صندلی چوبی زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

 

صندلی‌های چوبی سبز رنگ

 

صندلی‌های چوبی

 

برای آشنایی با ترفندهای دکوراسیون داخلی به آپارات ما سر بزنید.