ترندهای طراحی داخلی 2021

  • توییتر
  • فیس‌بوک
  • تلگرام
  • واتساپ
  • لینکدین
  • پست الکترونیکی

یکی از جنبه‌های جذاب و جالب توجه ترندهای طراحی داخلی 2021، پویایی است. با تأثیرگذاری از وقایع سال 2020، روندهای خاصی شکل‌گرفته و مورد توجه قرار گرفته است. زیرا ماهیت و هدف زندگی در خانه همچنان در حال تکامل است. با توجه به این نکته، ما در رویال راش لیستی از 5 ترند طراحی داخلی را که باید در سال 2021 مورد توجه قرار داد، تهیه کرده‌ایم.

 

ترندهای طراحی داخلی 2021

  1. Vintage یا قدیمی‌نما

    شاید اگر به عنوان مقصدی به گذشته به این ترند نگاه کنیم، از روندهای اخیر سبک مدرن دور شده باشیم. هرچند سبک مدرن و مینیمال، با شور و هیجان سبک وینتج یکسان نیست.  این روند همراه با طرح‌های رنگی قوی، وابستگی زیادی به عتیقه‌جات و مصالح بازسازی شده و همچنین رویکرد سنتی و مینیمالیستی در طراحی می‌باشد. پر جنب‌وجوش، منسجم و جذاب از شاخصه‌های اصلی این ترند طراحی داخلی 2021 است. اگر به طراحی به سبک مدرن و تلفیق آن با بازسازی وسایل قدیمی علاقه‌مندید، ویدئوی طراحی داخلی به سبک باربارا وایس را از آپارات رویال راش مشاهده کنید.

    وینتج در ترند طراحی داخلی 2021
    طراحی با رنگ‌های قوی و زیبا از شناسه‌های سبک وینتج

     

  2. Earthy, Grounded Shades یا سایه‌های خاکی و زمینی

    سایه‌هایی از این قبیل، بیانگر رویکردی طبیعی به طراحی است. لحن‌های عمیق و طبیعی در طراحی داخلی به بیننده این حس را القا می‌کند که خواهان ارتباط با فضای بیرون از خانه است. بیانیه‌ای از دنیای مدرن، که هر روز بیش از پیش نگران طبیعت و حذف آن از زندگی مدرن است. آرام، استقبال‌کننده و مهم‌تر از همه آرامش‌بخش، این روند را می‌توان پاسخی به انزوای طراحی داخلی دانست. عاری از عظمت طبیعت مادرانه، ما با بازآفرینی زیبایی در خانه‌های خود مصالحه کرده‌ایم.

    ترند داخلی 2021 - رنگ های خاکی و کرم
    لحن‌های عمیق و طبیعی، احساسی از جهان خارج را منتقل می‌کنند.

     

  3. Eco Conscious یا سازگار با محیط زیست از ترندهای طراحی داخلی 2021

    برجستگی روزافزون طراحی مبتنی بر آگاهی از محیط زیست، همزمان با تغییر ذهنیت جامعه نسبت به زندگی پایدار شکل گرفته‌است. این یک سبک از ترندهای طراحی داخلی در 2021 یک سبک بصری است. که با رنگ‌های گرم و سایه‌های جذاب و البته گیاهان فراوانی مشخص می‌شود. اهمیت این که همه ما کمی بر منظر محیط زیست متمرکز شویم و به یک سبک زندگی پایدارتر پایبند باشیم، قابل تأمل است. ظهور چنین روشی تحت حمایت کامل مجموعه رویال‌راش است.

    گیاهان در ترند طراحی داخلی 2021
    زندگی در کنار گیاهان، علاوه بر زیبایی‌شناسی به بالا بردن سطح آگاهی از محیط زیست کمک می‌کند.

     

  4. Multi-functional Living Space یا فضای زندگی چندمنظوره و انعطاف‌پذیر

    در طول سال 2020، فضای زندگی ما در خانه با فضای کاری همپوشانی پیدا کرد. در نتیجه، بسیاری مجبور به اتخاذ برنامه و روال جدید شدند. تغییر ماهیت اتاق‌ها در دفاتر خانگی و دو برابر شدن اتاق‌ها برای اهداف مختلف بود. مثلا تبدیل اتاق نشیمن خود به یک سالن ورزشی موقت خانگی. این امر در بسیاری از خانه‌ها به یک امر عادی و جدید تبدیل شده است. این روند انعطاف‌پذیر متکی به شهود است و خود را به ایجاد فضاهای خیالی وا می‌دارد. هرچند بر هیچکس پوشیده نیست که این پتانسیل برای به وجود آمدن، به فضای اضافی و تجهیزات نیاز دارد.

    فضای چندمنظوره در ترند طراحی داخلی 2021
    یک میز در کنار اتاق نشیمن فضا را چندمنظوره کرده است.

     

  5. Natural Textured یا بافت طبیعی از ترندهای طراحی داخلی 2021

    این سبک شبیه به طراحی وینتج، از استفاده از چوب‌های مورد استفاده سود می‌برد. ویژگی‌های جالب توجه‌ای مانند چوب‌های برهنه، تیرهای در معرض دید و تخته‌های چوبی جلوه‌ای روستایی ایجاد می‌کند. این ترند طراحی داخلی 2021 در صورت اجرا به روش مناسب، می‌تواند نور طبیعی زیادی را به فضای شما هدیه دهد. بدون شک این سبک، خواستگاه نوآوری است.

    بافت‌های طبیعی در ترند طراحی داخلی 2021
    بافت‌های طبیعی، فضای تمیز و همچنین امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم می‌کنند.

     

    مقالات پیشنهادی :


 

محصولات رویال‌راش

برای خرید چوب روسی، خرید راش اقتصادی، خرید فینگرجوینت راش، خرید الوار راش ترکیه، خرید چوب یولکا، خرید چوب ساسنا و اطلاع از قیمت و شرایط فروش چوب‌های وارداتی رویال راش با شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

03538414348

09332244348